日本薬学会第139年会 千葉

日本薬学会第139年会 千葉 2018年3月25・26・27・28日

分類コード・日付一覧

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22PO-am382
項目コード:1802  
チーム基盤型学習(TBL)を活用したペア学習プログラムの開発と教育実践による授業改善の試み
Development of a pair learning program utilizing Team-Based Learning (TBL) and trial improvement of lesson by educational practice
飯田 耕太郎 (イイダ コウタロウ)
22PO-am383
項目コード:1802  
必須問題の学習到達度と薬剤師国家試験成績との相関 (第2報)
Relationship between the level of attainment on basic questions and the result of the National examination for Pharmacist
中島 りり子 (ナカジマ リリコ)
22PO-am384
項目コード:1802  
薬学生の基礎実習における態度評価と学業成績との相関
Correlation between the attitude evaluations in basic practices and the academic results of pharmacy students
浅田 麻琴 (アサダ マコト)
22PO-am385
項目コード:1805  
京都薬科大学同窓会「京薬会」による薬剤師キャリアパス支援のための「リカレント研修プログラム」の実践
Recurrent education program on Support of career paths for Pharmacists by Kyoto Pharmaceutical University alumni association.
髙尾 郁子 (タカオ イクコ)
22PO-am386
項目コード:1806  
市民組織と協働で行う地域小学生対象の理科実験講座~身近な夏の不思議体験2018 イン山科~
The science experiment lecture for local elementary school students cooperating with citizen group "Familiar mysterious experiences of summer 2018 in Yamashina"
徳山 友紀 (トクヤマ ユキ)
22PO-am387
項目コード:1805  
薬局薬剤師が主体的に学び続けるために~学習意欲に関する志向性から~
For community pharmacists to continue to learn autonomously -From the orientation of learning motivation-
盛岡 正博 (モリオカ マサヒロ)
22PO-am388
項目コード:1805  
薬剤師が患者の葛藤を引き出すためのコミュニケーション ~会話の分岐点抽出を基にした考察~
Communication for the Pharmacist to bring out the Patient Dilemma based on Branch Point
藤田 宗 (フジタ ソウ)
22PO-am389
項目コード:1806  
薬学共用試験CBTの結果解析-2018-
Analysis of CBT results for pharmacy students -2018-
石川 さと子 (イシカワ サトコ)
22PO-am390
項目コード:1806  
薬学共用試験OSCEの結果解析-2018-
Analysis of OSCE results for pharmacy students -2018-
有田 悦子 (アリタ エツコ)
22PO-am391
項目コード:1806  
視覚や質問から薬剤師がフィジカルアセスメントを行うための検索サイトの作成
Creation of a search site for pharmacists to perform physical assessment based on visual and questions
徳永 仁 (トクナガ ジン)

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